
Warunkiem wysyłki towaru jest złożenie zamówienia oraz dokonanie wyboru płatności. Na czas realizacji zamówień składa się przygotowanie paczki (przy każdym produkcie widnieje informacja ile czasu nam to zajmie + czas doręczenia zależny od danego przewoźnika - szczegóły patrz poniżej). Każdy klient otrzymuje od nas mailowo numer paczki dzięki, któremu możliwe jest sprawdzenie, gdzie aktualnie się ona znajduje.
Paczki wysyłamy do adresatów w Polsce i za granicą (Czechy, Słowacja, Niemcy) za pomocą:
• Pocztex Kurier 48 - dostarczane są do odbiorcy najpóźniej w 2 dniu roboczym po jej nadaniu. Dodatkowo w dniu doręczenia przesyłki, odbiorca otrzyma SMS z informacją, że może spodziewać się listonosza.
• E-PRZESYŁKA/Paczka 48 - dostarczane są do wskazanej Placówki Poczty Polskiej (wybranej przez Klienta), a adresat otrzymuje SMS lub mail o możliwości odbioru. Termin doręczenia jest taki sam jak w przypadku przesyłek Kurier 48.
• List polecony - ekonomiczny zostanie dostarczony w ciągu 3 dni roboczych, natomiast list polecony priorytetowy w następnym dniu roboczym (pod warunkiem nadania do godziny 15:00).
• Paczka Europa - przesyłka zagraniczna dostarczana w 3 dniu roboczym do Czech i Słowacji oraz w 4 dniu roboczym do Niemiec.
• Zdecydowana większość paczek jest dostarczana następnego dnia po nadaniu.
• Paczkomaty znajdują się na sieciowych stacjach benzynowych, supermarketach – pomalowane są na żółto i otwarte 7 dni w tygodniu/24h. Pełną mapę można znaleźć http://www.paczkomaty.pl/lokalizacje
• Do odbioru wystarczy numer telefonu i kod odbioru, nie trzeba tego robić osobiście. Na odbiór masz 3 dni od momentu otrzymania smsa. Po tym terminie paczka zostanie przewieziona do najbliższego oddziału Inpost (O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem). W przypadku nie odebrania paczki w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia paczki do Paczkomatu, InPost zwróci przesyłkę do Nadawcy
• Istnieje ograniczenie, co do rozmiaru i wagi paczki. Maksymalny wymiary to 41 x 38 x 64 cm, natomiast waga 25 kg.
• Przesyłki dostarczane są kurierem DPD następnego dnia roboczego po ich nadaniu.
• Kurierzy dostarczają przesyłki w godzinach 8-17 (w przypadku małych paczek najbezpieczniej jest podać miejsce, gdzie przebywa się większość dnia – może to być miejsce pracy, koniecznie wtedy jest podanie nazwy firmy).
• W większości przypadków kurierzy wcześniej umawiają się, co do godziny – nie jest to jednak ich obowiązkiem, nie ma gwarancji, że kurier będzie dzwonił za każdym razem.
• Jeżeli kurier nie zastanie adresata pod wskazanym adresem powinien zostawić w skrzynce awizo.
• Istnieje możliwość zamówienia przesyłki kurierskiej za pobraniem.
• W przypadku dostarczenia dużych produktów, kurierzy nie wnoszą towarów do domu, trzeba to zrobić samemu
• Otrzymany towar należy w obecności kuriera rozpakować. Reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego spisanego w obecności kuriera. Należy również niezwłocznie zawiadomić naszą firmę o uszkodzeniu towaru.