Producenci
Szybki kontakt

Szybki kontakt     Allegro

Czas realizacji zamówień

Warunkiem wysyłki towaru jest złożenie zamówienia oraz dokonanie wyboru płatności. Na czas realizacji zamówień składa się przygotowanie paczki (przy każdym produkcie widnieje informacja ile czasu nam to zajmie + czas doręczenia zależny od danego przewoźnika - szczegóły patrz poniżej). Każdy klient otrzymuje od nas mailowo numer paczki dzięki, któremu możliwe jest sprawdzenie, gdzie aktualnie się ona znajduje. 


Paczki wysyłamy do adresatów w Polsce i za granicą (Czechy, Słowacja, Niemcy) za pomocą:

 

Pocztex Kurier 48 - dostarczane są do odbiorcy najpóźniej w 2 dniu roboczym po jej nadaniu. Dodatkowo w dniu doręczenia przesyłki, odbiorca otrzyma SMS z informacją, że może spodziewać się listonosza.
E-PRZESYŁKA/Paczka 48 - dostarczane są do wskazanej Placówki Poczty Polskiej (wybranej przez Klienta), a adresat otrzymuje SMS lub mail o możliwości odbioru. Termin doręczenia jest taki sam jak w przypadku przesyłek Kurier 48.
List polecony - ekonomiczny zostanie dostarczony w ciągu 3 dni roboczych, natomiast list polecony priorytetowy w następnym dniu roboczym (pod warunkiem nadania do godziny 15:00).
•  Paczka Europa - przesyłka zagraniczna dostarczana w 3 dniu roboczym do Czech i Słowacji oraz w 4 dniu roboczym do Niemiec.


  

 

• Zdecydowana większość paczek jest dostarczana następnego dnia po nadaniu.
• Paczkomaty znajdują się na sieciowych stacjach benzynowych, supermarketach – pomalowane są na żółto i otwarte 7 dni w tygodniu/24h. Pełną mapę można znaleźć http://www.paczkomaty.pl/lokalizacje
• Do odbioru wystarczy numer telefonu i kod odbioru, nie trzeba tego robić osobiście. Na odbiór masz 3 dni od momentu otrzymania smsa. Po tym terminie paczka zostanie przewieziona do najbliższego oddziału Inpost (O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem). W przypadku nie odebrania paczki w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia paczki do Paczkomatu, InPost zwróci przesyłkę do Nadawcy
• Istnieje ograniczenie, co do rozmiaru i wagi paczki. Maksymalny wymiary to 41 x 38 x 64 cm, natomiast waga 25 kg. 


 

• Przesyłki dostarczane są kurierem DPD następnego dnia roboczego po ich nadaniu. 
• Kurierzy dostarczają przesyłki w godzinach 8-17 (w przypadku małych paczek najbezpieczniej jest podać miejsce, gdzie przebywa się większość dnia – może to być miejsce pracy, koniecznie wtedy jest podanie nazwy firmy). 
• W większości przypadków kurierzy wcześniej umawiają się, co do godziny – nie jest to jednak ich obowiązkiem, nie ma gwarancji, że kurier będzie dzwonił za każdym razem.

• Jeżeli kurier nie zastanie adresata pod wskazanym adresem powinien zostawić w skrzynce awizo. 
• Istnieje możliwość zamówienia przesyłki kurierskiej za pobraniem.
• W przypadku dostarczenia dużych produktów, kurierzy nie wnoszą towarów do domu, trzeba to zrobić samemu 
• Otrzymany towar należy w obecności kuriera rozpakować. Reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego spisanego w obecności kuriera. Należy również niezwłocznie zawiadomić naszą firmę o uszkodzeniu towaru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl